dijous, 31 de gener del 2013

Unes preguntes abans de marxar

El Pere és el protagonista d’aquests dies. Durant el cap de setmana se’n va molt lluny i no sap quan de temps estarà fora de casa. No és el nou porter de cap equip de la Indian Hockey League, però se’n va fins allà a treballar i a conèixer món.

  1. Comencem pel principi. Què et va decidir venir al CDTerrassa?
    Allò que finalment em va fer prendre la decisió de venir al CDTerrassa va ser la il·lusió del Marc Barrachina quan m’explicava el projecte: equip jove amb marge de millora, ganes de treballar i crèixer cada dia que passa. Òbviament no podia deixar passar l’oportunitat de jugar en un club centenari i el cinquè millor de la Divisió d’Honor “A”.  

  2. Has passat uns bons 5 mesos de vermell?
    Han estat uns mesos molt i molt intensos. Allà on vagi, me’n vaig amb un molt bon sabor de boca!

  3. Què ha estat el millor i el pitjor d’aquesta etapa?
    El millor va ser guanyar el 3r lloc del Campionat de Catalunya contra l’Atlètic. No només pel resultat sinó per la forma que tothom va jugar i competir.
    El pitjor, la impotència que hem sentit a l’acabar molts dels partits de la primera volta.




  4. No ha estat fàcil prendre la decisió de marxar a l’Índia i el Nepal, què esperes viure durant els següents mesos?
    Els següents mesos segur que seran molt diferents. Viuré molts alts i baixos. Passi el que passi espero aprendre el màxim de tot allò que em vindrà i em tocarà viure. 



  5. Quan tornis, tens pensat seguir de vermell?
    No acostumo a fer previsions a llarg termini, però les bones sensacions que m’emporto, segur que m’animen a tornar a les Pedritxes. Crec que queda molt per tornar a prendre aquesta decisió.

  6. Creus que podràs jugar algun partit més abans d’acabar la lliga?
    No sé que respondre. Com diu la gent amb més experiència que jo “sempre has d’esperar el millor, però has d’estar preparat pel pitjor”.

  7. Ets una persona que confia molt amb el Pini, com el veus davant d’aquesta oportunitat que se li presenta?
    Durant aquests cinc mesos, he fet molta amistat amb el Pini. Crec que ho sabrà valorar i li fotrà els collons que es requereixen per aquesta posició. Si rep tota la confiança que es necessita per ser el propietari d’una porteria de Divi, em fotrà el lloc en dos partits. El temps també l’ajudarà a millorar.



  8. Per últim, faràs molt “l’indiu” per l’Índia?
    (rialles) Ja saps que allà on vaig m'agrada fer "l'indiu", així que allà no seré menys!

I per últim, un “FAST QUIZ”

1- Estudies o treballes? 
Intento treballar.
2- Mar o muntanya?
Mar i muntanya!
3- A dalt o a baix?
A dalt, que sinó m'adormo (em pica l'ull sense saber a que es refereix). 
4- Pit o cuixa?
Cuixa.
5- Rosses o morenes?
Uf... Les dones.
6- Innovador o tradicional?
Escolto molt a les àvies, però m'agrada innovar.
7- Quedar amb una noia o amb els amics?
Depèn de la noia, però sóc molt de quedar amb els amics.
8- Abans d’anar a dormir o un cop et despertes?
Abans d'anar a dormir, sempre! Al despertar, sempre!
9- Saps cuinar o menjar preparat?
M'agrada molt cuinar i ara que marxo al continent asiàtic intentaré aprendre'n més.
10- Balles o ets home de barra?
Sóc patidor de mena i m'agrada aguantar la barra.

Molta sort Tuni! Ja saps que aquest equip mai et tancarà les portes i entre tots intentarem, tot i que no hi siguis, que no marxi la teva actitud guanyadora davant la vida en general i l'esport en particular.


Salutacions,

Equip de DHM

#somvermells

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada